/Files/images/pochatkova_shkola/дист навч.jpg

/Files/images/distantsyne_navchannya/Список сайтів.png

‼️У понеділок, 6 квітня, стартує загальнонаціональний проєкт — «Всеукраїнська школа онлайн».

40 педагогів із Києва. Для учнів із п’ятого до одинадцятого класу. 11 предметів.

Телеканал «Рада», зокрема, транслюватиме уроки для 9 класів.

Які ще канали беруть участь та для яких класів вестимуть «навчальне мовлення» — нижче⬇️

/Files/images/distantsyne_navchannya/91500235_3079701078721077_3178129735792197632_n.jpg /Files/images/distantsyne_navchannya/91858287_3298220163539341_8190478598835011584_o.png

/Files/images/distantsyne_navchannya/0-02-05-e726e7ef3fd6f7d56868e58184167e05a3195a35efa827d8158d5ae6038773fd_full.jpg /Files/images/distantsyne_navchannya/5ea7c9e808b09690784340.png

Дистанційне навчання Географія 7-11 класи

wym-1584973671679

Дистанційне навчання під час карантину за допомогою ФМГ № 17

wym-1584973447358

МОН схвалив використання МiйКлас в школах України

wym-1584973657879

СПИСОК УЧИТЕЛІВ КОРДИШІВСЬКОЇ СЗШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

/Files/images/distantsyne_navchannya/Список_вчителів_).png

/Files/images/pochatkova_shkola/дистанція.jpg

ПЕРЕВАГИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ:

  • Весь освітній процес проходить за індивідуальним розкладом у зручний для учня час та в зручному місці, адже потреби приходити до школи на уроки немає;
  • тривалість занять і їхню інтенсивність учень (учениця) регулює самостійно;
  • синхронний і асинхронний режими взаємодії учасників навчального процесу: викладач – учень, учень – учень, учень – навчальна група;
  • можливість залучення до навчання спеціалістів із певних галузей;
  • одночасне з вивченням інших предметів практичне засвоєння інструментів ІКТ – створення додаткових умов для впровадження ІКТ в освітні системи
  • тощо.

Організація процесу навчання:

  • отримання логіну та паролю для реєстрації та навчання у Класрумі школи;
  • вивчення теоретичного навчального матеріалу у текстових файлах, доповненого наочними мультимедійно-інформаційними джерелами (відео- та аудіофайлами, інтерактивними картами, таблицями, слайдами, фото-зображеннями, віртуальними лабораторіями, тренажерами та ін);
  • складання тестів, здача письмових робіт або усних форм контролю залежно від специфіки навчального предмету (творів або есе, контрольних і самостійних робіт, вивчених напам’ять віршів, потрфоліо, лабораторних або практичних робіт, творчих завдань та інших);
  • отримання учнем оцінки, рекомендацій вчителя та перехід до іншого уроку (термін перевірки вчителем виконаних тестів і робіт – дві доби, окрім вихідних днів).

КОНСУЛЬТУВАННЯ

Якщо під час вивчення навчального матеріалу в учня виникає поточне питання, він користується можливістю текстових повідомлень до вчителя та отримує письмову відповідь.За допомогою текстових повідомлень учень може спілкуватися зі своїм куратором, однокласниками або ж іншими учнями школи.

ОНЛАЙН-СПІЛКУВАННЯ З ВЧИТЕЛЕМ

Застосування платформи Google Apps for Education для навчання, організація роботи у Класрумі, проведення відео-конференцій є одним з головних технологічних елементів дистанційного навчання у школі.Це дозволяє проведення онлайн консультацій учнів з учителями відповідно до розкладу. Можливі як індивідуальні, так і групові онлайн консультації. Наприклад, при роботі класу над спільним завданням, що додатково комунікує учнів.Відео-конференції дозволяють проводити аудіювання з іноземної мови, декламувати вивчені напам’ять вірші з української та зарубіжної літератур; посилювати розвивально-мовленнєвий ефект при вивченні мов та ін. Під час онлайн спілкування можливий обмін відео-файлами, показ презентацій, документів, використання можливостей інтерактивної дошки та ін.

Кiлькiсть переглядiв: 1534

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.